Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
 
  1. Úvod
  2. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád

Mrzí nás, že zboží není v pořádku, společně vše vyřešíme.

Sdělte nám svůj úmysl reklamovat zboží a zašlete informační e-mail s číslem objednávky, telefonním číslem a popisem závady zboží na adresu vsetecka.libor@gmail.com. Nejpozději do tří pracovních dnů se Vám ozveme a pokusíme se vyřešit Vaši reklamaci způsobem, který maximálně zjednoduší a zrychlí vyřízení reklamace.

Pro případ, že daný výrobek bude nutné z důvodu absence autorizovaného servisu odeslat zpět prodávajícímu, lze zboží následně doručit libovolným nejlevnějším způsobem na adresu provozovny prodávajícího. Zaslaný balík výrazně označte „REKLAMACE“. Vložte do zásilky vyplněný REKLAMAČNÍ LIST a kopii daňového dokladu dokládajícího zakoupení reklamovaného zboží.

Poté, co bude reklamované zboží doručeno do provozovny prodávajícího, zašle Vám potvrzení o zahájení reklamačního řízení na Vaši kontaktní emailovou adresu.

Prodávající vás bude bez zbytečného odkladu informovat o průběhu reklamačního řízení, zejména pak o závěrech expertního posouzení oprávněnosti reklamace. V případě potřeby konzultovat další postup, bude prodávající kupujícího neprodleně kontaktovat.

Prodávající si vyhrazuje právo zadat autorizovanému servisu pokyn k přímému odeslání opraveného reklamovaného zboží na adresu uvedenou v průvodce.

Je-li kupující fyzická osoba, lhůta pro vyřízení reklamace činí 30 dní. Je-li právnická osoba, není určena zákonná lhůta, nicméně se snažíme dodržet stejný termín jako u reklamace u fyzické osoby.

Náklady spojené s dopravou zboží k reklamaci a zpět vám budou kompenzovány za splnění těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná (závada výrobku nebude způsobena neodbornou manipulací, chybným užíváním nebo mechanickým poškozením atd.)
  • na e-mail vsetecka.libor@gmail.com . zašlete žádost o proplacení nákladů, spolu s doložením výše nákladů (scan účtenky za poštovné, přepravní list atd).
  • náklady budou proplaceny v přiměřené výši
  • V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace. V případě, že bude reklamace uznána jako neoprávněná, bude reklamované zboží zasláno zpět zákazníkovi na náklady zákazníka, nebo si ho zákazník může vyzvednout na adrese provozovny.
  • V případě platby převodem z účtu, vracíme finanční částky za reklamované zboží pouze na bankovní účty vedené v CZK v České republice. Vrácení peněz poštovní poukázkou není možné.

V případě, že reklamace nebude vyřízena v zákonné lhůtě třiceti dnů, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a náhradu v plné výši.

Záruční doba pro veškeré prodávané produkty činí 24 měsíců.

Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.

Prodávajícím se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí fyzická osoba Libor Všetečka, IČO: 70676151, DIČ:  CZ7012161574. Adresa provozovny: Hračky-nábytek, Gregorova 127, 397 01 Písek.

Kupujícím se pro účely tohoto prohlášení rozumí zákazník internetového obchodu www.hrackynabytek.cz.

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz